پک سکه های مالزی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مالِزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور است. سازمان‌های دولتی و وزارت‌خانه‌های این کشور در شهر جدید پوتراجایا (پایتخت اداری) این کشور واقع است. مالزی عضو سازمان ملل متحد و اتحادیه کشور های همسود است. این فدراسیون شامل سیزده ایالت در جنوب شرقی آسیا است. نام «مالزی» زمانی انتخاب شد که فدراسیون مالایا؛ سنگاپور، صباح و ساراواک یک اتحادیه متشکل از ۱۴ ایالت را تشکیل دادند. در سال ۱۹۶۵ سنگاپور از مالزی جدا شد و به کشوری مستقل تبدیل گردید.

مالزی دربردارنده دو ناحیه جغرافیائی است و دریای جنوبی چین آن‌ها را از هم جدا می‌کند: شبه جزیره مالزی یا مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی قرار دارد و از شمال با تایلند مرز خشکی دارد و از طریق جاده شوسه جوهور از جنوب با سنگاپور پیوند دارد. این کشور دربردارنده شاه نشینهای جوهور، کداه، پاهنگ، نگری سمبیلان، کلانتان، پراک، سلانگور، پرلیس و ترنگانا بوده و دو ایالت آن را فرمانداران ملاکا و پنانگ و دو منطقه فدرال پوتراجایا و کوآلالامپور سرپرستی می‌کنند. بورنئوی مالزی یا مالزی شرقی که بخش شمالی جزیره بورنئو را دربردارد باآنکه هم مرز اندونزی است، زیر سرپرستی حکومت شاه نشین برونئی قرار دارد. مالزی شرقی دربردارنده ایالات ساباح و ساراواک و حوزه فدرال لابوآن است.اگرچه از دیدگاه سیاسی این بخش را مالایی ها سرپرستی می‌کنند، اما جمعیت جدید مالزیایی با وجود اقلیتهای چینی و هندی یکدست نیست. سیاست‌های مالزی برای بیان ماهیت ادعاشده مشاوره‌ای آن گفته شده‌است و سه حزب اصلی تشکیل دهنده ناسیونال باریسان، هریک وابستگی خود را به یکی از گروه‌های نژادی کاسته‌است. تنها تنش مهم دیده شده در این کشور، از زمان استقلال آن تا کنون، شورشهای نژادی ۱۳می در آستانه مبارزه انتخاباتی و بر سر درگیری‌های نژادی بوده‌است. با این همه، مالزی الگویی از هماهنگی نژادی شمرده می‌شود.

سری سکه های یاد بودی مالزی

قابل توجه دوستان این سری از سکه های مالزی

در تیراژ پایین ضرب شده

 برای خرید تماس بگیرد

فروخته شد

بانک Negara مالزی صدور سکه های یادبود خود را به علامت سری سوم جدید از سکه های مالزی است که در دسترس خواهد بود برای گردش در اوایل سال آینده است. امروز توسط استاندار بانک Negara مالزی راه اندازی شد، سکه های یادبود صادر شده در فرقه های از 5 سن، 10 سن، 20 سن و 50 سن هستند.

سری سکه های جدید الهام از ویژگی های متمایز است که تعریف فرهنگ غنی و میراث ملت می کشد.طراحی نقوش در شکل طبیعت ، گیاهان و جانوران و صنایع دستی سنتی است که در مالزی یافت می شود دستکاری شده بودند.

این مجموعه ای از سکه های جدید کوچکتر و سبکتر بیشتر آن کاربر پسند برای عموم مردم است.سکه های زرد و نقره ای رنگی و طرح لبه قادر به عموم مردم و همچنین اختلال در دید برای شناسایی و تشخیص فرقه های مختلف است.سری جدید از سکه مظهر آخرین پیشرفت در minting فناوری که دارای ویژگی های بهبود مقاومت در برابر تقلبی امنیتی است.آلیاژ فلزی جدید مورد استفاده برای minting افزایش دوام در برابر سایش و خوردگی است.

بانک Negara مالزی در دسترس خواهد ساخت 500،000 مجموعه از سکه های یادبود (درخشان رایج نشده) شامل همه فرقه های سکه ها را با بسته بندی ویژه و در مراحل 10.00 RM در هر مجموعه ای را به عموم فروخته شده.

 سری کامل سکه های 1998 مالزی

فروخته شد

 سری سکه های 1970 مالزی

فروخته شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سکه های خارجیخرید و فروش
برچسب‌ها: سکهیادبودیمالزی

تاريخ : پنج شنبه 10 آبان 1391 | 14:42 | نویسنده : masoud |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب بازی سیاه
  • وب کنترل سی
  • وب تراوین
  • وب آسان گل